به روز شده در: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۹۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۴

جدول | قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ چند؟

روزنو :قیمت خودروهای کارکرده در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ را بخوانید.

جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ / آریو، نیسان و زانتیا چند؟

 براساس قیمت خودروهای کارکرده در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴، زانتیا مدل ۱۳۸۲ یک لکه رنگ با ۱۷۸,۷۰۰ کیلومتر کارکرد به قیمت ۵۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژو ۲۰۷ دنده ای TU۵ مدل ۱۳۹۰ بدون رنگ با ۷۳ هزار کیلومتر کارکرد نیز به قیمت ۷۱۰ میلیون تومان آگهی شده است.

رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ بدون رنگ با ۸۱ هزار کیلومتر کارکرد با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود. در آگهی دیگری زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ بدون رنگ با ۲۲۳ هزار کیلومتر کارکرد نزدیک به ۶۸۰ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. جدول زیر را جهت اطلاع از لیست قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ بخوانید.

قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

برند مدل (سال) رنگ/وضعیت بدنه کارکرد(کیلومتر) قیمت(تومان)
سیتروئن زانتیا ۱۳۸۲ نقره ای/یک لکه رنگ ۱۷۸,۷۰۰ ۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای TU۵ ۱۳۹۸ مشکی/بدون رنگ ۷۳,۰۰۰ ۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX بنزینی ۱۳۹۷ خاکستری/یک درب رنگ ۱۴۰,۰۰۰ ۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک ۱۳۹۷ سفید/بدون رنگ ۸۱,۰۰۰ ۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز ۱۴۰۰ آبی/بدون رنگ ۲۲۳,۰۰۰ ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
زوتی آریو اتوماتیک  ۱۳۹۷ مشکی/بدون رنگ ۷۱,۰۰۰ ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی آریو

آریو یا همان زوتی Z۳۰۰ که در ایران با نام آریو S۳۰۰ نیز شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۲ سوار بر پلتفرم نسبتا قدیمی تویوتا پریمیو (premio) یا همان آلیون (Allion) یا همان آریون نسل اول (T۲۴۰) که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ بر خط تولید برند تویوتا قرار داشت، ساخته و روانه بازار چین شد. با توجه به اشتراک پلتفرم، آریو نیز در فاصله محورها و طول کلی با تویوتا پریمیو کاملا یکسان اما در ارتفاع بلند‌تر و در عرض باریک‌تر بود و از این رو همچنان یک سدان سایز کوچک یا کامپکت به حساب می‌آمد. این خودرو یک بار در سال ۲۰۱۴ دستخوش تغییرات طراحی (فیس لیفت) شد که نمونه فیس لیفت شده آن به بازار ایران راه نیافت.

جدا از اشتراک پلتفرم با یکی از محصولات قدیمی تویوتا و داشتن فضای کابین راحت و جادار، پیشرانه‌های میتسوبیشی ۱.۵ و ۱.۶ لیتری آن نیز از نقاط قوت و محل اعتبار این خودرو به حساب می‌آید. اما مشکل عمده این پیشرانه‌های تنفس طبیعی نداشتن توان و گشتاور کافی برای ارائه یک سواری رضایت‌بخش است.

تصویر روز
خبر های روز